fa o comparatie fraiere:)))



frate...tu nu o vezi cum arata?:))) esti orb?? zici ca are sida in pula mea:)))

nu.nu are rost sa mai plang, sa mai sufar. o meriti.sti bine ca desi esti cu ea, ai prefera sa fiu eu in locul ei.gata.sa terminat si cu asta.eu nu te mai vreau.dispari dracu din viata mea.dar totusi nu ma pot abtine.....stiu ca unii oameni poate nu au banii sa dea p haine si plm, dar sincer stiu atatea fete care abia au bani de un suk dar stiu sa se imbrace ma!!! asta zici ca ii din jina!!! la fel...nas coroiat...urechi de elf...ce naiba??? wtf?:)) nici eu nu sunt perfectiunea intruchipata, dar nici ca asta. se fardeaza? nu cred;) o auzit de tus/eyeliner? neahh ma indoiesc:)) ramai cu ea, ramai cu bine.ma consoleaza gandul ca mereu o sa te gandesti cat de tampit ai fost la faza asta si ca nu o sa o poti iubi;) credema, nu o sa reusesti.




nu este Ea in poza aceea;)) am zis sa ii pastrez amonimatul;))

dar diferenta sincer nu e mare:D





Asculta mai multe audio Diverse

Comentarii