iubire p mess?? wtf


deci... eu asta mai minunata.. care stiu totul despre cat de cretini is baietii.. parca ma prostesc pe zi ce trece tot mai mult. acum cateva zile i-am dat add p mess unui baiat. din alta tara.. ok, mi-a cerut idul pe hi5. nici nu stiu de ce i l-am dat adand in vedere ca nu prea dau idul, mai ales persoanelor din alte partii decat orasul meu, darmite roamania. oricum e roman dar na..in alta tara. faza e ca vb mult cu el pe mess. mult prea mult.cateva ore bune pe zi.si... m-am trezit azi...grabindu-ma de la scoala sa ajung acasa sa intru pe mess sa vorbesc cu el. wtf is with me??? si mai ciudat ii ca chiar imi place de el.nu stiu cum vine asta, ce se intampla avand in vedere ca nu il cunosc. cred ca m-am tampit si mai mult ca inainte. poate o sa ajung si eu cu iubiri virtuale:)))

Comentarii