Sometimes, we have to take care of our soul with little things













Hai sa abordam un subiect pe care nu l-am dezbatut niciodata : Ingrijire.

La 17 ani, imi permiteam sa port fuste extraordinar de scurte. Gel de dus, era doar unul oarecare, crema de fata nici nu detineam iar crema de corp... Sa spuneam ca o foloseam o data pe saptamana cand imi aminteam.

Frumusetea nu inseamna doar aspectul fizic.
Pentru mine... Frumusetea adevarata inseamna ingrijire. Frumoasa ii fata care are un ten de portelan, care mereu miroase a crema si are manichiura ingrijita. Nu unghii cu gel stridente, nu unghii mici si colorate.

Frumusetea inseamna a fi o doamna in adevaratul sens al cuvantului, ca femei, toate suntem ....

 La 20 de ani, corpul meu nu mai arata ca de 17. Pielea incepuse sa capete un pic de aspect de coaja de portocala, mici riduri pe fata iar porii tot mai deschisi.

De un an incoace, de cand ritualul meu zilnic include 5 creme de corp, 3 de fata plus masti de corp si par la fiecare 2 zile, ma simt altfel.

Pentru fata : Prefer produsele de la Garnier. Gel de curatare, toner, crema de zi, de noapte, demachiant., astea fiind produse accesibile oricarui buget. Daca ar trebui sa ne referim la ceva mai bun pentru ten ... crema de la Danielle Laroche si ser cellufirm de la Mario Badescu. Produsele astea chiar fac minuni in procesul de curatare si regenerare.

Pentru corp : Recent am descoperit produsele de la Balea, care sunt ok ca pret, dar textura si cum intra in piele nu ma incanta. Raman fidela la Bottega Verde si cremelor de bebelusi, care dupa toate ca imi fac o piele extraordinar de fina, nu au un miros intepator si nu contin alcool( Adica nu au gust, if you know what I mean :> )
Iar ca anticelulita ... Elmiplant. Elmiplant all the way.

Par: La par la fel, ramanem la lucrurile normale pe care le gasesti oriunde: L'oreal si Schwarzkopf, doar ca si aici, se adauga multe pe langa sampon si balsam. Sunt de parere ca oricine ar trebui macar sa detina un ulei de par, un ser pentru varfuri deteriorate si o masca buna.
Unul dintre cele mai ieftine produse pe care le folosesc ii masca de la Serekal, placenta. Fara ea, avand in vedere ca imi si decolorez parul, cred ca eram demult pierduta.
La fel, tratamentele de la Gerovital si Joico, produc minuni.

De la o anumita varsta, trebuie sa avem grija de noi. Ii esential... Doar de asta ne-a creat Dumnezeu femei.
Trebuie sa crestem si sa fim doamne.
Iar o doamna in defimitia mea, ii acea femeie, care nu neaparat ca arata perfect, dar care ii machiata cu bun simt, arata impecabil, miroase senzational, nu se da in spectacol, nu incearca sa iasa in evidenta prin neon, culori stridente, decoltee adanci si fuste scurte si mereu poarta un french impecabil la maini.





Comentarii

  1. ai 2 rimmeluri de la maybelline. colosal ala galben si cel rosu!!
    si eu le am aceleasi:D


    ma bucur sa vad ca mai sunt fete care nu se gletuiesc cu fond de ten peste machiajul din ziua precedenta sau care detin asa o varietate de produse de ingrijire! ma bucur!

    RăspundețiȘtergere
  2. si fondul ala de ten are rolul lui, dar folosit zilnic se vad efectele in timp... Si nu ii prea ok :-s Iar rimmelurile de la Maybelline mi se par super ok <3 Asta rosu ... Asa si asa, dar ala galben ii minunat :D

    RăspundețiȘtergere

Trimiteți un comentariu