Ei vs. El




Din lipsa de ocupatie si prea mult timp liber(asta fiind motivul pentru care am inceput sa scriu atat de des) azi mi-am recitit blogul. A durat vreo 3 ore bune si am calatorit pe calea fiecarei relatii de care as fi vrut, sau nu, sa imi amintesc.
Sunt o norocoasa ca am avut inima franta de atatea ori, dar am avut capacitatea sa uit, sa iert si sa trec mai departe.

Dintre toti care si-au pus o amprenta asupra mea, sunt cativa care chiar au fost sinonimi cu "iubire", cel putin din partea mea.
Mi-am adus aminte de Deiu. De Radu, de Luci, de Flavius si Mitrea.
Sa spunem ca aproape fiecare an din ultimii 5, au fost ocupati de cate unul.
De plictiseala, m-am apucat sa fac un fel de pro si contra fiecare, comparativ cu Alex.

Categoriile de pe foaia mea fiind:

  • Aspect fizic
  • Comportament fata de mine
  • Comportament in societate
  • Aspect social(banii, imbracaminte etc)
  • Aspect psihic
  • Lucruri facute impreuna(plimbari, cine in oras etc.)
Lasand la o parte faptul ca sunt o femeie indragostita si privind la rece, faptul ca Radu chiar m-a iubit, a fost singurul aspect in care a fost egalitate cu Alex.
Restul... Alex bifat, ei X.

Daca vreunul din cunoscutii mei, sau ai lor citesc acest blog, nu incerc sa fac pe nimeni sa se simt prost , a fost doar un mic sondaj de opinie. Poate, ei sunt barbatii ideali ai altor femei, dar avand in vedere ce caut eu... Sincer nici unul nu i-ar ajunge macar pana la genunchi barbatului de langa mine, in nici o privinta.

O sa pastrez lista asta.
Ca un fel de reminder, atunci cand o va da urmatoarea data in bara, sa nu renunt la el, pentru ca el ii perfectiunea intruchipata comparativ cu celelalte "Chestii"(iar asta doar ca sa pastram un vocabular decent) de care am avut parte.






Comentarii