Buna dimineata



" Iulia Cozma"
"Ciudat ... Nu mi-am alaturat niciodata numele la al tau.... Cozma Iulia Beatrice. Ciudat "

Nu am scris de mult, ca nu am avut ce. In momentul in care totul ia o intorsatura corecta, iar cursul vietii urmeaza o traiectorie calma, in care totul ii bine, nu prea ai despre ce scrie.
Nu stiu sa scriu despre fericire, iar acum, chiar sunt fericita.

Mereu am incercat sa cred ca pierdem doar persoanele de care nu mai avem nevoie, sau pentru a le inlocui cu unele mai bune.
Daca faptul ca am pierdut un El si doua de Ea, mi l-au readus din nou pe Alex in viata mea, si de data asta sa faca ca totul sa fie bine .... Cred ca a fost cel mai bun si cinstit targ.

O viata intreaga am tanjit dupa iubire, iar acum, ii de ajuns sa ii privesc ochii mari si albastrii, ca sa inteleg adevaratul sens al implinirii.

In clipa asta, parca si "il iubesc" semnifica prea putin, fata de ceea ce simt si ceea ce suntem noi.
















Comentarii