Multumesc




Ma uitam azi la zambetul lui si mi-am dat seama ca cu o simpla privire omul  de langa mine imi poate lumina toata ziua.
M-am despartit de el vineri. Adevarul ii ca indiferent cat mi-as spune ca diferenta de varsta nu se simte, dar sunt momente in care ... chiar nu stie ce sa faca sau sa zica.
Vazandu-l sambata cum ma privea, cum as fi putut sa nu il iert... Ca inca ii mic si nu stie ce ar trebui sa faca iar orgoliul il are cam prea mare...?

Dar ... Dar .... El se schimba. Creste. Invata ... Ca oricum fata de cum era, momentan din 7 zile 6 ii perfect ... Iar eu, trebuie sa am rabdare. Sa il iubesc orice s-ar intampla. Sa fiu temperamentata si sa inteleg.

In fond, nu asta ii dragostea? Sa ai capacitatea de a trece peste tot, impreuna.


Ps. Multumesc mult, chiar imi place :x
Noapte buna scumpule, te iubesc.



Comentarii