Him





"It's 5 o'clock in the morning,
And I want ya... "



Stateam si analizam azi, cum eram noi noi acum un an, pe vremea asta. Am crescut. Am crescut impreuna, ne-am dezvoltat impreuna, am invatat sa ne iubim si sa ne respectam, impreuna.
Toate melodiile de dragoste, acum parca au sens.
Pastrez fiecare floare, nu pot sterge nici cea mai neclara si urata poza cu noi si ma agat de orice lucru mic care imi aminteste de el.

Nu ma gandeam ca vreodata, voi ajunge sa iubesc pe cineva atat de mult, incat prioritatiile lui, sa fie si ale mele. Problemele lui, ale mele. Gandurile si sentimentele lui, si ale mele.
Asta ii prima prima relatie in care gelozia si egoismul nu si-au gasit locul, dar in aceelasi timp, ii prima in care chiar am incredere.

Multi ar spune ca nu ii un lucru bun sa ai incredere orbeste in cineva, dar eu am in el. Nu l-as vedea sa ma insele. L-as vedea sa ma minta, dar asta doar pentru a-mi ascunde lucruri care m-ar durea, pentru a ma proteja.
Si daca in ceva cred mai mult ca in orice, ii in faptul ca ma iubeste.
In timp ce eu am invatat sa fiu mai temperata, sa ma comport mai bine, sa am respect fata de persoanele din jurul meu, Alex a invatat ce inseamna a lasa de la tine. A incerca de a face pe plac altuia, desi poate nu ii activitatea preferata.
A invat sa isi ceara scuze. Sa isi recunoasca greselile.
A invatat .... Sa iubeasca.

Poate sunt eu naiva, credula, prostuta, dar pe omul acesta de langa mine, nu l-as vedea sa imi mai faca nici un rau, cel putin nu intentionat.
Observ ca se straduieste, iar asta ii cel mai mare cadou pe care mi l-ar fi putut face.

Astazi imi lipseste mai mult ca de obicei. Stau in pat, iar asternuturile miros a el. Cum sa pot dormi, cand il simt aici, si totusi nu ii...?

Am cel mai frumos, minunat, incredibil si perfect boyfriend!
Iar cu asta, incheiem seara. Noapte buna.





Ps. M-am hotarat sa mai stau o saptamana in plus in Sibiu. Nu vreau sa il las singur. Nu vreau sa aibe nevoie de mine si sa nu fiu aici ...
Facultatea mai poate astepta o saptamana pana se linistesc apele.





Comentarii