Life with Superman

Sunt zile in care ma pierd in ochii lui albastrii.
Sunt seri in care tot ce mi-as dori ar fi sa ma tina in brate o viata intreaga.
Sunt momente in care ii de ajuns doar sa imi zambeasca , si mi-a inseninat ziua.

Imi place cum ma cauta, daca nu ma tine de mana.
Ii protector.
Ii atent, cand trebuie si mai ales daca o da in bara.
Si sunt momente... In care se chinuie si incearca mai mult decat o fac eu ...

O viata intreaga am cautat perfectiunea. Perfectiunea, in viziunea mea.
Iar acum ma tine de mana.
Din orice punct de vedere ii tot ce mi-am dorit vreodata.

Si cum sa nu ma topesc, cand ma simt atat de mica si protejata in bratele lui?
Cum sa nu il iubesc, cand el ii atat de minunat?

Am momente in care stau si il privesc si nu ma pot abtine sa nu imi spun in minte " Alex ii perfect. "






Comentarii