Stare de luni




Nu stiu exact pe ce loc ma situez eu in topul lui, dar locul meu ar trebui sa fie primul dupa familie. Cel putin asta simt.

Nu stiu daca pe zi ce trece sunt eu tot mai anormala sau incet, revin la normalitate si la EU.
Cum spuneam si in postarea anterioara ... Doamne, il iubesc. Il ador. M-as putea vedea imbatranind langa el, dar (mereu avem un dar) am devenit mai puternica.
Il iubesc mai mult ca niciodata, dar nu mai reprezinta dependenta mea.
Daca odata nu mi-as fi putut vedea viata fara el... Acum... Ei na ... Faptul ca am vrut sa il parsesc trebuie sa semnifice ceva.

Doar ca .. Chiar nu as mai putea. Sa ma supere, iar eu sa tac si sa zambesc. Nu, nu dupa atata timp!!! ..... si-a pierdut dreptul asta.
Cred ca ii normal sa ma supar ca promite ceva si nu se tine de promisiune.
Ii normal sa ma supar ca uita... Mai ales cand..... uita de mine.

Da .. Stiu. Nici eu nu sunt perfecta. As putea sa fiu mai slaba. Mai frumoasa. Mai inteleapta. Mai calculata... Dar asta sunt eu... Si cum l-am acceptat pe el asa cum ii, ar trebui sa o faca la randul lui.

In 2 saptamani se implinesc 2 ani de cand l-am cunoscut. 2 ani de cand a intrat in viata mea.
In 3 luni sunt 2 ani de cand m-a sarutat prima data.
In 2 luni sunt 2 ani de cand fiecare secret din tot timpul asta, mi l-a cunoscut.
Intr-o luna ... Ii un an de cand am spus prima data ca suntem "NOI" ...
Si suntem si acum.

A trecut atata timp... Si dupa toate astea, chiar cred ca am dreptul sa ma supar.
Cum sa uiti frate de mine...? Cand tu in viata mea, esti a2a persoana, prima fiind eu.....

Sunt zile cand imi frange inima si nici macar nu realizeaza.... De cele mai multe ori, nici nu ii mai spun... Ca poate, chiar nu ii pasa.

Dintre toti barbatii din viata mea, a fost singurul care cand mi-a spus "Te iubesc", l-am si crezut.
Acum ... Cateodata, am dubii.
Cum poti sa spui ca ma iubesti, cand ... O dai original in bara?
Mi-ar placea sa imi spuna si el ce il deranjeaza. Dar tace si zambeste. Atat.

Nu stiu cum o sa se termine povestea asta, dar am cateva scenarii plauzibile. Ori el, se comporta caracteristic varstei si ma paraseste pentru una, ori il parasesc eu din prea multa iubire, ca odata ... Si sufletul meu va ceda .. Ori distanta ne va stinge usor.

Nu stiu ce as putea sa fac mai mult, decat sa sper. Si chiar nu stiu daca am iubit pe cineva mai mult decat pe el.

You make me wanna be 
Like one of those girls 
From the 1950s 
Wearing those big pearls 
I’ll cook you breakfast 
Coffee on your desk yes 
I’ma bring you toast, 
But baby I’m still the bestest 

Makes you say oh no 
Cause you’re the class president 
Without Jackie O 
And I’m singing happy birthday 
Like Marilyn Monroe 

And if I call you on the telephone 
On night overdose 
Cause I’m strong and I’m lonely like Marilyn Monroe 



Comentarii