"Jur ca doar o secunda voi mai ramane...."



" Plans, inel, deceptie, aniversare, absenta, noi, stres, dezamagire, sarut, sex, zambet, tristete, fusta, amanare, iubire, neincredere, despartire, singuratate in 2, lipsa ..."

In mintea mea se rotesc haotic cuvinte care au legatura cu Alex, ce a facut, ce nu a facut, unele care nici nu au legatura cu mine macar ....

Nu stiu ce simt. Nu stiu ce vreau... Defapt... stiu ce vreau, dar nu stiu daca ii posibil.
Si stiu ce nu as vrea, dar ar trebui, insa nu am atata vointa ...

Sunt intr-o relatie, dar in momentul asta ma simt mai singura ca niciodata. Am impresia cateodata ca noi suntem de fatada. Doar un cuplu dragut si fericit, de dragul lumii...

Astea sunt noptiile in care din nu stiu ce motiv, imi aduc aminte de tot ce a fost rau si de tot ce nu a facut si ar fi trebuit sa faca.

Cand sti cu siguranta ca paharul s-a umplut?
In clipa in care te gandesti serios daca sa continuui sa fi nefericita langa cel pe care il iubesti, sau sa pui punct.

Sunt atatea lucruri care i le-am acceptat din cauza varstei... Ca il iubesc .... Din faptul ca stiu ca ar putea sa fie un barbat exceptional ... Si ii...

Dar ... sunt terminata.
Sunt ... Nu suparata. Nu nervoasa pe el.
Pur si simplu mai dezamagita ca niciodata ...

Ok... Ma dezamagesti duminica, o faci si luni .... Marti indrepti un pic lucrurile ca sa o dai apoi iar in bara joi ....
Dar jur, jur pe ce am mai sfant, ca daca sambata, indraznesti sa faci ceva... Si nu te revansezi pentru zilele astea ....
Eu chiar renunt la tot Alex, pentru ca nu se mai merita. Pentru ca EU, merit mai mult ....
Si tu refuzi sa imi oferi.


Comentarii