Stunt totusi si eu femeie....



"Ma asteptam sa ai mai multa minte, nu sa te enervezi din asa ceva!!!"

Si pana la urma, nici macar nu ii vorba de varsta. Ii vorba ca sunt femeie..... Si da, in privinta asta, toate suntem la fel.
Deci refuz sa cred ca exista o femeie indragostita peste cap care orice s-ar intampla, sa aiba incredere orbeste in barbatul de langa ea. Daca da.... Atunci ii proasta cu acte in regula.

La 20 de ani, iubesc la fel, sufar la fel, ma enervez din acceleasi motive cum o faceam si la 15 si cum mai mult ca sigur o voi face si la 30, 40.

Si nu nu ma pot plange... ca da, ma face fericita, sunt multumita, dar daca stie ca un sigur lucru m-ar binedispune si nu ar avea treaba cu mine o luna, avand in vedere ca nu il costa nimic, de ce nu o face?

Eu nu pot intelege treaba cu egoismul in dragoste.
Nu stiu... ma vad pe mine cum sunt momentan. Incerc sa imi pastrez calmul in orice situatie. Sa nu mai tip. Sa nu il mai enevez si sa il trag la raspundere din orice prostie. Sa ii explic pe un ton calm, indiferent ca in acel moment tot ce as vrea ar fi sa il strang de gat.

Si da... pana si acum, am avut noptii ( cam putine, intradevar) in care am adormit plangand... Doar ca de data asta.. si de dragul lui, al nostru, am tacut din gura si nu i-am spus toate indoielile mele.

The worst feeling is not knowing whether you should wait or give up.


Comentarii