Stay chill and enjoy it



" Aaa esti din Sibiu? "
" Da"
Si as fi vrut sa ii zic " Da, sunt din Sibiu, dar sufletul imi este in Cluj..."

Dupa 2 zile de vacanta, deja sunt plictisita.
Morocanoasa, ma plimbam prin casa dupa cafea si tigari ca sa imi incep dimineata bine. Momentan, incerc sa trec in revista tot ce s-a intamplat in ultimele zile.

Curat, check
Cumparaturi, check
Intalneste-te cu toti amicii de pe aici, check
Incearca sa nu te mai enervezi pe Alex, check

Momentan daca ar trebui sa fac o descriere relatiei mele, ar fi cam asa " Nu ii bine nici cu rau, dar mai rau e fara rau."
Simt ca am doua optiuni pentru vacanta asta. Ori un summer love haotic, nebun, tulburator si coplesitor, ori fun. O saptamana in Bistrita, una in Zalau, una la mare si tot asa pentru restul verii.

Aa si ieri, am vazut-o pe Andra, era cu Flavius. Indiferent prin cate am trecut, ma bucur ca ii ok. Nu m-am uitat la el, doar la ea. Inafara de expresia de panica si surprindere pe care o avea cand m-a vazut, parea fericita si m-am socat pana si pe mine la auzul cuvintelor din mintea mea " Ma bucur pentru ea"

Adevarul ii ca oricate mi s-ar imtampla, nu pot tine ura pentru cineva.
Sunt perfect multumita de cursul vietii mele, astefel incat sa pot spune ca ma multumeste sincer cand vad pe altcineva fericit.

Iar acum gata cu balivernele, ma duc sa fac lista cu ce am de pus in bagaj.
Italia, see you in three days.



Comentarii