Gellato, genti si iubire






Ii incredibil cum un simplu gest iti poate schimba toata ziua, cum ar fi floarea pe care am primit-o de la un strain astazi pe strada.

Unul din locurile in care macar o data in viata, ma voi intoarce, ii Venetia. Plimbandu-ma pe straziile intortochiate ale orasului, cu un "gellato" mare de ciocolata neagra si menta, timpul s-a oprit in loc. Nu mai conta ca in 2 zile ma intorc acasa, sau cearta cu Alex. Tot ce era important, erau gondolele, caldirile impresionante prin arhitectura si eu.
M-am trezit spunandu-mi in minte :
"M-as putea obijnui cu orasul asta."

Mai mult ca niciodata, am simtit ca m-am nascut in locul gresit. In primul rand in alt secol, unul in care bunul simt, cuvantul si respectul sa mai insemne ceva, sau daca nu, doar in tara gresita. Dintre toti locuitorii planetei, italienii sunt oamenii mei preferati.

Ei chiar stiu cu adevarat, ca, "La vita e bella ". Noi o complicam degeaba, dar cu o geanta noua Prada sau un "gellato" bun, totul se rezolva.

Iar cu Alex... Totul se rezolva incet, cu cate un compromis de fiecare parte, nu doar din a mea.
Adevarul ii ca imi lipseste mult. M-am obijnuit cu noi, cu el in jurul meu.

Noapte buna Caorle.
Noapte buna Venezia.
Noapte buna Sibiu.
Noapte buna iubitu....


Comentarii