Loving Him

Imi lipseste.



M-am trezit azi dimineata cautandu-l in pat. Am adormit dorindu-mi sa fie in dreapta mea. Gateam cu iluzia ca poate si azi, ii fac lui de mancare. Stateam in cada, intrebandu-ma ce face.

Nu cred ca au trecut 5 minute in ziua de azi, in care sa nu imi fie in gand. Cu fiecare zi ce trece simt ca sunt tot mai dependenta de el.
Am incercat sa imi aduc aminte ultima data cand m-am simtit asa si cine mi-a declansat starea asta... Dar nu stiu. Nu cred ca am mai fost vreodata asa.

Iar aici.. ma refer la un alt fel de "A-mi lipsi"...

In general imi lipsea parfumul cuiva, sarutul, o imbratisare... Cu El ii mai mult. Nici nu am nevoie de asa ceva, tot ce imi trebuie ii sa stiu ca ii acolo. Ca ii in casa, ca ii pe scaunul de langa mine.

Parca cearta de acum cateva zile nici nu ar fi existat.

Si uitete la mine.... La 10 seara duminica, stau pe balcon scriind despre el  si lipsindu-mi prin fiecare particica a corpului.

Am ajuns intr-un moment in care nu vreau sa imi mai inchipui viata fara el. In care as vrea sa fie ultimul barbat carui ii spun "Te iubesc"
In care, de fiecare data cand spune "Sti ca in viata asta eu tot cu tine ajung", Il privesc senina si imi spun in minte ".... Asta ii tot ce mi-as dori..."

Realizez ca ii un pic patetic si parca traies intr-un film dinala plin de clisee romantice , dar Doamne, nu imi vine sa cred cat de mult il pot iubi si ce fericita ma face...



Comentarii