" Numai tu... "



Se spune ca daca renunti, esti un las. Esti slab.... Dar intr-o relatie cred ca "a renunta" venind din partea persoanei care iubeste, ii cel mai greu sacrificiu.

Ii usor sa speri. Sa astepti cealalta zi, cu gandul ca persoana de langa tine va da dovada de acel "ceva" pe care il cautam fiecare, din varii motive si potrivit pe nevoile noastre.

Chiar cred ca cel mai greu moment in viata ii acela in accepti realitatea si ai atata putere in cat sa spui "Stop". Dar stop cu sufletul, nu un stop in care inca speri ca celalalt va realiza ce gresala colosala face.

Unii oameni chiar nu realizeaza. Nu simt. Nu constientizeaza.
Si te intreb pe tine, indragostitule, ce faci mai departe?

Cum treci peste, cu ideea ca ai pus "Stop", din cauza ca celalalt, NU VREA, nu ca nu ar putea, sa se comformeze la dorintele tale, asa cum faci tu la al lui .... ?

Cred ca in curand, voi fi si eu nevoita sa invat ce inseamna "Stop". Sa ma pun pe mine, ca persoana, mai presus de orice.
Dar inca sunt atat de mica, fragila si indragostita ca sa trec din asa ceva .......

Ii greu sa accepti ca povestea din care faci parte, nu ii una cu " Happy End ", ca nu traiesti in Disney si ca cel de langa tine, nu ii Fat Frumos ....

Il iubesc... Dar imi e prea greu sa il mai iubesc asa, mai ales ca am invatat sa ma iubesc pe mine mai presus de orice. Pana si mai presus de cat il iubesc si cat ma iubeste.

Comentarii

  1. Foarte frumoasa piesa, o ascult constant. Am primit-o "in dar" de la prietenul meu prin iarna :)). Cate stopuri am vrut sa pun si eu si n-am pus, poate daca ar pleca el l-as lasa sa plece, dar poate din iubire sau obisnuinta, eu nu am puterea sa plec. Bafta! :*

    RăspundețiȘtergere
  2. Ii mult prea greu sa plec, mai ales ca si ei simt... Iar cand iti e lumea mai draga, iar tu mai hotarata, te trag inapoi de mana si nu mai ai scapare... Ca totul ii mult prea bine ca sa mai pleci de acolo.

    RăspundețiȘtergere

Trimiteți un comentariu