Azi


"





Azi a uitat.
A uitat să fie a hainelor. Și le-a lăsat să cadă atunci când am căutat să o descopăr. A uitat să fie a gândurilor. Și am vorbit fără teamă, pe rând de ele. A uitat să fie a lacrimilor. Și mi-a dat de înțeles că obișnuiește să le verse ocazional pentru alții si pentru mine.
Azi mi-a spus... că îi plac visele... nu oarecare. Visele reale.
Azi i-am arătat.
I-am arătat că 
e a brațelor mele, cuprinzând-o și ascunzând-o între ele. I-am arătat că e a buzelor mele, așezându-le mărunt și des și timid pe fiecare centimetru de piele. I-am arătat că e a zâmbetului meu, surâzând și râzând doar împreună cu ea.
Azi am învățat, amândoi, să furăm momente și să le îngrămădim în cutia noastră de amintiri.
Azi i-am arătat că e atât de a inimii mele, care bate nebun la pieptul ei.

"

Comentarii