Te iubesc



Te iubesc pentru ca de multe ori, ti se lumineaza ochii cand ma privesti.
Te iubesc pentru ca ocazional, imi saruti mana sau ma pupi pe frunte.
Te iubesc pentru ca ma certi.
Te iubesc pentru ca nu imi permiti sa ma port sau sa vorbesc neadecvat cu tine.
Te iubesc pentru ca ma faci sa ma simt in siguranta.
Te iubesc pentru ca vrei sa ma imbrac decent.
Te iubesc pentru cum imi zambesti.
Te iubesc pentru ca sti exact ce sa zici si cand.
Te iubesc pentru ca esti hotarat.
Te iubesc pentru ca esti strict in privinta mea.
Te iubesc pentru ca esti gelos.
Te iubesc pentru ca ma simt protejata.
Te iubesc pentru ca inafara de iubit, imi esti cel mai bun prieten.
Te iubesc pentru ca iti plac aceeasi seriale, ca si mie.
Te iubesc pentru ca mananci fructe de mare.
Te iubesc pentru ca porti camasi.
Te iubesc pentru ca niciodata nu zici "Si eu", zici "Si eu te iubesc".
Te iubesc pentru ca sti sa imi inchizi gura si sa ma pui la punct.
Te iubesc pentru ca ma controlezi.
Te iubesc pentru ca, atunci cand imi dai drumul si 2 minute la mana, ma cauti fara sa realizezi, in jurul tau.
Te iubesc pentru ca esti inalt.
Te iubesc pentru ca imi dai mesaj de "Noapte buna".
Te iubesc pentru ca si tu ai o latura romantica, desi nu ai recunoste.
Te iubesc pentru ca ma calmezi.
Te iubesc pentru ca ma pui sa iti fac de mancare.
Te iubesc pentru ca ai grija de mine.
Te iubesc pentru micile tale obsesii.
Te iubesc pentru felul tau de a ma scoate din minti.
Te iubesc pentru ca am nevoie de tine.
Te iubesc pentru ca ma iubesti.
Te iubesc pentru ce esti tu.

Te iubesc pentru ca te iubesc si pentru ca altceva nu as sti ce sa fac.







Comentarii