I need Him now



El.
Zambetul lui.
Ochii lui mari si albastrii.
Mainile lui.
Pieptul lui.
Bratele lui.
Buzele lui.
Parfumul lui.
Atingerea lui.....

In general, dupa o zi, doua, ma obijnuiesc cu absenta sa, dar cel mai mult imi lipseste in clipa in care iese pe usa. Acela ii momentul in care totul in mine se prabuseste. In care tot ce imi doresc... Ar fi sa mai fi ramas inca un minut.

Patul ii un strain fara el. Inchid ochii si ma straduiesc atat de tare, inca parca il simt aici.... Cum ma atinge, cum ma saruta. Parfumul lui persista pe corpul meu.
Dar Pana la urma, tot trebuie sa ma trezesc, iar el, nu mai este aici. Ii doar amintirea lui.
Ii doar parfumul.

Am ajuns sa fiu dependenta de Alex. Identitatea mea, il cuprinde pe el, si cu teama ma gandesc cine o sa fiu, in momentul cand el nu va mai face parte din viata mea.
Momentan, nu exist fara el.

Si da....  Poate eu am tendinte spre paranoia excesiva.. Si da, el are tendinta de a crede ca singura dreptate ii cea personala... Si da... Exista certuri, si mereu vor fi.. Dar intotdeauna ne-am gasit calea unul catre celalalt... Si sper ca in continuare o vom face, pentru ca in momentul asta, nu stiu ce m-as face, fara el in viata mea.




Comentarii