Ganduri in miez de noapte



Resemnata, m-am proptit in lenjerie intima printre perne, cu leptopul deschis la un film al naibii de siropos, cu ciocolata, inghetata si oreo langa mine.

Dupa o ora in care am incercat sa imi indrept atentia catre film, in loc de ganduriile mele, m-am dat batuta.
Inghetata e deja topita si neatinsa, la fel si pachetul de oreo. Din ciocolata lipsesc 2 bucati.
Asta ii relativ un semn bun. Am atins un asemenea nivel de nervi, incat nici macar dulciurile nu mai reprezinta o solutie.

Se spune ca trebuie sa lupti pentru persoana pe care o iubesti, sa nu te dai batut, dar in aceelasi timp... Ca daca unul nu merita, atunci nu are rost.
Se spune ca daca iubesti o persoana, nu trebuie sa incerci sa o schimbi, dar in aceelasi timp... Sa il faci sa realizeze unele lucruri.
Se spune ca indiferenta ii cheia catre dragoste.

Se spun atatea lucruri frate.... Dar se spun degeaba toate. Fiecare poveste de dragoste , ii unica. Eu cel putin nu as putea spune pe X l-am iubit mai putin ca pe Y, deoarece cu fiecare a fost ceva diferit.

Ne este dor de unele persoane din viata noastra, dar din orgoliu nu incercam sa le readucem inapoi.
Suferim in tacere, tocmai ca celalta persoana sa nu ne stie "slabiciunile".

Si la finalul zilei... Stai si te intrebi... Cine ii mai prost? Cei care asteapta fara sa spuna ce, sau ceilalti care nici macar nu ne stiu dorintele?

And by the way... A ierta si a trece peste, ii un lucru mare de care prea putini sunt capabili.
Cred ca o sa il sun pe Alex sa il anunt ca perioada mea de "femeie frustrata si nebuna " a luat sfarsit.
Si de cele 2 nebune imi e dor... Dar nu sunt in dispozitia necesara sa le sun. Azi nu.

Comentarii