Totul este bine


Doar in momentul in care ma uit in jurul meu, constat ce bine ne este noua. Da, nu am ajuns in momentul in care cand spun "te iubesc" sa simt ca o spun din tot sufletul, dar evoluam. Crestem impreuna, iar asta ii un lucru bun.

Sunt cupluri care sunt impreuna de luni, ani buni si se inseala ca prostii.
Cupluri care se iubesc atat de mult, dar in care orgoliul intrece iubirea si apar certuri pana si din cele mai neinsemnate lucruri pentru ca nu lasa unul de la celalalt.
Cupluri care atunci cand le vezi, par perfecte, dar doar unul iubeste ca orbul, celalalt inca isi cauta jumatatea fara ca "jumatatea" actuala sa stie lucrul acesta...

Ma uit la ei si nu pot sa nu ii multumesc lui Dumnezeu pentru cum suntem noi.... Pentru faptul ca tu nu umbii dupa x, y sau z, nu esti un obsedat de control, iar eu pentru ca nu am ajuns o femeie nebuna, turbata, care sa iti stearga toate fetele din telefon sau care sa te suna din 5 in 5 minute.


Doamne, iti multumesc ca in sfarsit am gasit pe cineva care sa fie exact tot ceea ce am cautat de atatia ani.

Ma uit la tine, si pentru prima data nu imi doresc nimic mai mult. As opri timpul in loc, dar ca sa fim la nesfarsit cum suntem acum.







Comentarii