Te privesc cu sila, nu imi provoci decat mila


As minti daca as spune ca fiecare melodie din vara nu imi face rau si ca nu ma mai gandesc. Adevarul ii ca indiferenta doare mai tare ca orice.

Sunt momente in care mi-as dori mai degraba sa ne certam, sa ne atacam, decat sa nu stiu ce face.

Ca aproape orice femeie, am o capacibilitate enorma de iertare, dar partial si la suprafata, pentru ca in adancul sufletului, niciodata nu am iertat.


"............................................ Cu siguranta, nu te va uita o viata intreaga pentru ce i-ai facut"


Stiti sentimenul acela? Care ti-l "ofera" putine persoane, dar atat de amplificat incat nu ai nevoie de ceva mai mult. Vrei sa imbratisezi persoana respectiva, sa o lasi din nou inapoi in viata ta, dar in aceelasi timp, simti si o nevoie enorma de a o calca cu masina.




Comentarii