It's Christmas time


"Go on and try to tear me down, I will be rising from the ground..."


" Esti bine? "

Adevarul este ca nici eu nu stiu. Sunt... pierduta. Sunt confuza.
Toate cautam in barbatii de langa noi perfectiune. Azi mi-am dat seama cat de superficiala pot fi, pentru ca nu conteaza atat de mult cum ii barbatul de langa mine, ci cum ii in relatia "eu cu el".

Poate asteptarile mele ma impiedica sa gasesc pe cineva, pentru ca lumea de azi nu ii "Pe aripile vantului" sau "Cassablanca".
Tanjesc dupa dragoste ca dupa nimic altceva din viata mea. Vreau o poveste frumoasa.. Nu ca cea cu Alba Ca Zapada, dar pur si simplu sa simt ca contez. Ca sunt pusa pe primul plan, nu pe cel secundar.
Ii oare atat de mult de cerut..?

In ultimul an mi-am repetat aproape zilnic in minte " Daca nu se poarta cu mine cum merit, atunci eu nu sunt de el. Merit mai mult." Si cred ca nu a fost barbat cu care sa nu imi spun asa. Pentru unu, sunt in stare sa renunt la tot. Sa ma duelez cu gura lumii si sa lupt din rasputeri, asa ca am aceeasi pretentie.
Iar cel mai mult ma deranjeaza cand incet, ei ma lasa sa plec. In aceel moment, nu crd ca realizeaza, dar pentru simplul motiv ca nu imi spun " Mai stai.." dispar.


Inca sunt in Cluj. De 4 zile puteam sa fiu acasa. De 2 zile colind orasul in cautarea unei rochii si de fiecare daca cand gasesc ceva, imi spun ca nu ii destul de buna si trebuie sa imi continuui cautarea. Dar cred ca asta o fac de teama de a ma intoarce. Incerc sa imi fac o ocupatie aici, ca sa nu fiu nevoita sa ma intorc inapoi, pentru ca nu stiu ce rost are.

Cea mai mare frica a mea momentan ii ca nu am pentru cine veni inapoi. Ca nimeni nu ma va astepta. Ca voi sta singura in Noaptea de Craciun, fara o persoana care sa conteze pentru mine si sa ma tina strans in brate.

Nu vroiam ca sarbatorile astea sa fie ca precedentele, dar ceva imi spune ca si de data asta in ,loc sa ascult " All I want for Christmas is you", pe repete va fi "Lonely this Christmas"....




Comentarii