You lost me


3 A.M.
Capul imi vibreaza. Ba nu, perna.... Adica telefonul de sub ea.

" Mmmm.. da"
"Ce faci?"
" Dorm... Pa
" Stai ! Sti cine ii? "
" Hm... L? "

Am vorbit o ora la telefon. Desi incercam sa schimbam subiectul, inevitabil tot la noi ajungeam. La ce a fost si la ce nu a mai ramas. Azi noapte am realizat mai multe lucruri. Intr-un fel, simt ca L crede ca el inca ii o parte importanta a vietii mele, ca orice s-ar intampla, eu inca sunt acolo.
Dar sunt... Dar nu in felul in care crezi tu.
Mi-am dat seama.. Ca pe parcursul ultimelor luni, chiar l-am uitat. Si ii trist. Mi-ar fi placut ca inca sa il iubesc, pentru ca pentru el, eu m-am schimbat. Am devenit mai realista, mai buna si sunt sigura ca daca inca il iubeam, acum inca ma mai slafuiam ca persoana.

Ii ciudat cum in mijlocul noptii a suna, avand in vedere ca desi as fi fost in sibiu, tot nu ne puteam vedea, el fiind in celalalt colt al tarii. Ii ciudat, ca chiar inainte sa adorm , am avut o discutie cu fetele pe tema iubirii si mi-am dat seama ca dintre toti, ce am simtit pentru el, a fost iubire adevarata.

Normal, punctele noastre de vedere asupra acelui an petrecut impreuna sunt total opuse, eu fiind de parere ca dintre toti, el a fost cel mai mare nemernic, iar el, fiind total impotriva acestui lucru.

Cu riscul de a ma repeta, L, da, ai fost cel mai mare porc, dar sunt fericita ca ai facut parte din viata mea, pentru ca daca tu nu erai, eu nu eram ceea ce sunt astazi.

Aseara mi-am dat seama, ca si L se poate numara printre persoanele care mereu au fost acolo cand am avut nevoie de ei.
De la fiecare am avut asteptari diferite, iar L, cel putin in ultimele luni, le-a indeplinit.

Am adorit gandindu-ma ce inseamna un telefon la miezul noptii de la un Ex, prin care vrea doar sa vada ce fac, sau un mesaj "...." scris la betie de la cel care "a trecut peste".



Cred ca ii doar felul lor de a spune " Imi lipsesti " " Am fost un prost " , dar la nivel mintal , pentru ca nu ar putea sa recunoasca nici unul.

Comentarii