Tampiti


Cateodata am impresia ca noi, oamenii, suntem doar o mare gluma pentru univers.

Ma plangeam ieri ca un anumit "x" vrea din nou sa imi invadeze prezentul , nerefuzand sa ramana la locul lui, in trecut.
Azi avem cu totul alta poveste. Din unul, s-au imultit, mai exact 3. E ciudat cum 3 persoane care intr-o zi departe, au insemnat "totul" s-au gandit sa sune "sa vada ce fac, ca le lipsesc" in aceeasi zi.

Intrebarea mea : De ce atunci, cand in sfarsit ajung sa ma consider fericita si implinita, va treziti toti " ca va lipsesc"?

Dar de data asta, NU. Nu va voi permite sa va jucat cu mintea mea, si sa imi pun la indoiala fericirea, ajungand in cele din urma sa distrug binele din jurul meu.

Ceea ce nu inteleg... Atunci cand sunt singura, deprimata, nefericita si am extraordinara nevoie de cineva langa mine..... Unde dracu dispareti toti?
Parca stiti ca mi bine si vreti sa distrugeti tot.

Si sa revenim la probleme mai importante. In ultimul timp, ma simt rau. Cearcanele nu dispar de pe fata mea de o saptamana. Am ajuns sa nu mai pot merge la cursuri. Nu ma pot trezi. Dorm 12 ore, dar ma simt ca si cand am dormit 2. Sunt obosita, molesita, acaparata de lucruri fara nici o importanta.

Si in loc sa stau un weekend aici, sa ma relaxez, sa dorm, eu ce fac? Ma pun din nou pe drumuri, doar pentru ca imi lipseste el........



Comentarii