.....






" O femeie poate fi fericita cu un barbat, atata timp cat nu il iubeste "











Pentru mine iubirea mereu a fost ceva de genu' : La un moment dat, ajungeam sa simt coplesita de persoanele din viata mea. Ajungeam sa imi arunc mandria, sa o tin departe, la fel ca si independenta si respectul de sine. Dupa un timp, ajungeam sa alung oameni din viata mea - prietenii si toata lumea cunoscuta, pentru ca nu mai simteam ca as putea avea o legatura cu ei. Totul era prea mult, dar totusi niciodata nu era de ajuns. Corabile mi se scufundau, iar eu pieream incet cu ele pe fundul oceanului.





Asta este unul din motivele pentru care m-am saturat de dragoste, dar inca tanjeasc in ultimul hal dupa ea. M-am nascut cu o nevoie enorma de afectiune si o nevoie si mai mare de a o da.





Si pana la urma, totul se intampla cu un motiv. Oamenii se schimba ca noi sa invatam sa le dam drumul. Lucrurile merg rau, ca sa invatam sa apreciem cand avem ceva bun. Ne pierdem increderea in toti, ca sa o recuperam in noi.... Si cateodata, lucruri bune se sfarsesc, doar ca sa faca loc altora si mai bune.





Imi este greu sa ma resemnez, dar poate daca imi repet indeajuns de mult ca sunt oameni care pur si simplu vin imi viata ta, iti dau o lectie , si apoi pleaca, poate o sa ajuns sa o si cred......





Inca sunt in Cluj. Nu sunt pregatita sa plec acasa, iar asta deoarece din nou ma aflu intr-o situatie incerta, in care in asa de scurt timp, au aparut atatia in viata mea. Nu sunt buna la luat decizii. Mereu ma intreb "oare cel la care am renuntat, oare el trebuia sa fie alesul..? Sunt moment cand chiar sunt ok si multumita de viata mea si de ceea ce se afla in jur. De obicei, in clipele alea, mai apare unu, doi, trei, ca sa ingreuneze situatia.






Un prieten bun mi-a spus odata " Alege-l pe al doilea, pentru ca daca primul era atat de important, celalalt sigur nu ar fi existat"



Dar in momentul asta, niciunul nu este atat de important incat sa il doresc din tot sufletul, dar nici atat de neinsemnat incat sa ii las sa plece.






In muntea mea, de mult am facut alegerea corecta. Acum doar astept. Astept sa se evapore ei incet, pentru ca mi-ar fi prea greu sa le deschid usa si sa ii rog sa plece.






Comentarii