stari


sunt momente cand cedez propriei mele vointe. cand desi imi repet "nu, nu, nu sun" tot o fac...cele mai dese sunt seara, cand sunt singura si ma cuprind regretele si sentimentele. ciudat, cum ma trezesc dimineata, imi trec toate. sunt din nou ok si fericita. pregatita pentru o noua zi, iar asta singura. fara vreun tantalau langa mine. nu are rost sa zic ca nu ma voi impaca niciodata cu r. am spuso de prea multe ori si pana la urma unde am ajjuns... tot cu el. imi doresc doar sa incetez sa mai depind de el. cu l, la fel. as vrea sa fie totul ok cand se va intoarce, dar pana la urma.. daca acum ma schimb o data la 2 zile... in 3 luni cine stie ce va fi.
mie greu sa fiu singura. intotdeauna mi-a placut sa am cu cine ma intalni seara, sa am p cine suna zilnic. degeaba as zice ca nu vreau p nimeni langa mine, ca in stilul meu, in 2,3 sap tot ma int cu careva...
e greu sa fi asa schimbatoare. sa ai 5 stari diferite pe zi.deja ii obositor

Comentarii