strong


" tu fa ce ai de facut. numai tu poti constientiza ce e bine si rau, iar indiferent cat ti-am spune noi ce sa nu faci, pana nu faci aceleasi greseli, nu te inveti minte si nu vei sti ce ai de facut pe viitor. nu ii mai baga in seama.nu mai pune la suflet tot ce iti spun ai tai. nu ii lasa sa te descurajeze. daca nu vad cum esti tu cu adevarat acum, scumpo, asta e problema lor. lasai in pace.intrun final, le vei demonsta de ce esti in stare.cand vei pleca din orasul ala,atunci vor realiza si greselile lor fcute fata de tine.esti puternica si esti in stare sa obtii tot ce iti doresti."

mail de la o matusa dea mea. genul de persoana foarte sarcastic si stresanta pana ajungi sa o cunosti. eu am reusit sa fac asta vara aceasta. din persoana pe care abia o suportam 15 minute, a devenit un model pentru mine. una din persoanele care ma sustine indiferent de decizia mea.

si.. sunt puternica. indiferent ca exista momente peste care simt ca nu pot trece, dar tot le depasesc. am crescut, m-am maturizat. nu mai am nevoie de cineva(radu) sa ma tina de manutza si sa imi zica "iulia asta nu e bine"

te-am tinut in viata mea, deoarece simtiam caa am nevoie de tine. tu puteai sa ai grija de mine, sa ma ajuti cand imi e greu. mi-am dat seama ca nu ma pot baza mereu pe cineva. asta nu e un motiv destul de bun pentru a fi cu cineva.nu mai pot continua asa. nu este drept nici pt tine.



iar in sufletu meu... nu e ok. el e deja in avion. si mie greu ca atatea luni voi sta fara el. si nu stiu ce va fi cand va veni, dar sper. si vreau. si crd ca totul incet incet
se rezolva

Comentarii