ghid pentru a intelege femeile


uite unele dintre cele mai simple intrebari si raspunsurile, pe care asteapta femeile sa le auda.



lasa ca inveti incet cu incet... (fa cum zic eu)

esti atent la mine?( vai ca te omor, la ce idioata te gandeai iar??)

ok...cum vrei tu.. ( nu imi convine. incearca alta varianta)

ii suparata, tace( idiotule, nu sta, intreaba ce am. insista ca am de gand sa zic ca nu am nimic de minim 5 ori)

cat de mult ma iubesti?( sunt nesigura/ am nevoie de ceva dragut din mall/ am facut ceva rau/ am nevoie de atentie)

ne certam, te pleznesc(nu indrazni sa ridici mana la mine ca te omor. eu continuu sa te lovesc, u incerci sa ma calmezi si sa ma iei in brate)

deci... NOI am avea nevoie...(deci.. EU am nevoie..)

sunt gata in 2 minute(asteapta o jum de ora)

vaii nu am fost niciodata acolo..( trebuie sa ma duci)

cum ti se pare x fata? ( spune ca ii urata si grasa ca de nu o incurci)

m-am ingrasa? is grasa? par grasa? (fara sex o luna daca zici ca sunt)

ma iubesti? in orice context ii pusa intrebarea, raspunsul trebuie sa fie da.


Comentarii