Craciun fericit tuturor


sunt momente, cand ai 5 pe cap, si te streseaza si te enerveaza si nu sti cum sa scapi de ei.D, A i-am scos din ecuatie. simplu si usor, fara sa isi dea seama ca tot ce imi doream erau ei cat mai deprte de mine. B,R sunt nesemnificanti. un telefon la o sap, ca si cand nici nu ar face parte din viata mea. L e prea departe.... iar RADU... este radu. mereu in despartiri si impacari, mereu la caderea cortinei ultimele replici fiind "de azi, nu te mai vreau., sa sfarsit" dar asta nu esti finalul piesei.din cand in cand, dupa un anumit timp, ne intoarcem unul la celalalt. la sentimentul familiar care ne leaga.

iar acum, din nou, ma simt singura. si vin sarbatoriile. colindele ma deprima. peste tot vad familii fericite. zambete, ras , bunatate si iubire. acum 2 ierni, in perioada asta, lumea mea, sa prabusit, iar noi, ne-am separat. nu mai vreau ca anul trecut, sa stau in imensitatea asta de casa, cu focul arzand in semineu, si impodobind cel mai frumos brad... singura.pe cantece de craciun lady gaga.nu puteam suporta o colinda adevarata. mirosul de cozonaci nu era in casa. bucataria era goala, plina doar de prajjituri de cumparat.mama si miruna nu erau..

iar anul acesta,va fi cam la fel.eu singura, melancolica, cu lacrimi in ochi la fiecare colinda si podoaba de brad. luci ii departe si radu... e radu. nici macar un mic motiv nu voi avea pt a fi fericita.

Comentarii