jack si ciocolata




auu... durere de cap. cu greu ma ridic din pat. inca nu pot gandi. pe 3 carari, intru in scoala. ma rog sa nu simta vreun prof, miros de alcool sau sa nu isi dea seama ca "nu sunt in apele mele". prima ora, test cu diriga. a2a, ascultare la romana, iar eu, stau beata in banca.



intrebarea: de ce?




raspunsuri:

imi era dor de o iesire doar eu cu andra, in club, ca in vremurile bune
sarbatoream prima zi singura, fara un prieten care sa nu ma lase sa merg nici pana la magazin
imi era dor de luci...


si nici nu stiu care lucru ma deprima mai mult. faptul ca am baut ca sa uit de el, sau ca am ajuns iar sa ma combin cu x,y,z asa degeaba...


incercam sa uit ca a plecat. ca il mai vad doar in cateva luni.. iar atunci, cine stie ce va fi. cine stie daca vom simti acelasi lucru ca acum. incercam sa ma simt bine, sa ma distrez...prea greu. peste tot, il vedeam p el. x semana cu el la corp si vestimentatie. y avea cv din trasaturile fetei. z avea accentul si personaltatea asemanatoare... si inchideam ochii... si imi imaginam ca il sarutam pe el...ca ii langa mine.


nu stiu ce ii mai rau. ca iar ma sarut ca unu si altul sau ca o fac de dorul lui... e ciudat si nu cred ca ar putea intelege cineva ce ii in sufletul meu...




mereu, cand facem ceva gresit, pe moment eram fercita. o perioada, eram dezamagita de mine. dar pana la urma, acele mici/mari greseli, ajungeau amintiri, majoritatea placute. iar daca nu ar fi fost, nici eu nu eram , cine sunt azi. si nu imi pare rau de ceea ce am facut pana acum sau de persoana care sunt








Comentarii