si uite ca nui ultima postare despre tine!!!!!!!!!


si uite, ca nu ii ultima data cand scriu despre tine!!!! m-ai mintit, m-ai facut sa crred in tine, in noi, ca in final sa ma lasi ca pe ultimul caine. da, ti-ai jucat foarte bine rolul. nici unu nu ma mintit in asa hal incat chiar sa cred orbeste. nimeni nu ma mai mintit asa frumos.si desi m-ai parasit, doua luni, tot am plans si am suferit ca ultima idioata, crezand ca tu, chiar esti cel mai bun lucru de care am avut parte vreodata.

dintr-o data, a rasarit soarele pe strada mea. m-am int cu el, pura intamplare. ii tot ce mi-am dorit vreodata de la un barbat. politicos, respectuos, are bunele maniere si cei sapte ani de acasa. nu trece un minut sa nu ma imbratiseze sau sa nu ma sarute. si se vede... chiar se vede in ochii lui, ca nu is doar una p care o vrea doar in pat.

acum.. singurul lucru care imi umbreste fericirea si nu ma lasa sa fiu 100% fericita.... esti din nou tu! nu vrea sa te dezamagesca,sa te supere pentru ca oricum sincer, la cel mai mic cacat te superi si te crizezi ca un taran prost ce esti.esti mai rau ca un copil rasfatat si razgaiat de patru ani. ca sa fiu cu el, trebuie sa ma ascund de tine. detest faptul ca tine atat la tine.

acum ... dupa toate ca m-ai mintit atata vreme, m-ai folosit si te-ai descotorosit de mine in cel mai urat mod, el, el care mi te-a scos din minte, m-a facut sa fiu din nou fericita..... nu pot fi cu el.. din cauza ta.

te urasc. te urasc rau de tot, si sincer iti doresc tot raul din lume.daca crima ar fi fost legala, acum aveai un cutit de la mine in tine.

Comentarii