si sti de ce?


si sti de ce? pentru ca inca simt ca sunt a ta. ca inca suntem "noi" desi a trecut destul timp... sau cum zici tu... nu am fost niciodata "noi". am fost doar "eu si tu".


de ce mi se pare firesc sa vorbesc cu tine? sa iti zic si cea mai minuscula schimbare in viata mea, gen "mi-am cumparat bla bla bla"....sa iti cer sfatul, opinia.
da. sunt a altuia. nu mai sunt a ta. dar de ce..inca esti prezent in viata mea. de ce nu putem pune un stop la toate.intalniri, convorbiri, etc.

si sti cum ii? nu mai am nevoie de tine, dar te vreau.in schimb, nu te vreau de tot. te vreau.. ocazional. imi e greu sa nu fi in viata mea. dar imi e greu si sa fi permanent prezent in ea.

poate cum spui tu, chiar suntem facuti unul pentru celalalt... doar ca suntem prea incapatanati sa recunoastem asta. sau da... eu. eu am defapt toata vina.

cu tine pot fi.. eu insumi.nu trebuie sa ma prefac. si oricum.. nu ar avea rost. sunt ca o carte deschisa pentru tine. iti dai seama si de cea mai mica minciuna

si spun ca nu te mai vrea. nu mai am chef sa ma strezez zilnic cu tine.. cu neincrederea si gelozia ta... dar in aceelasi timp.. ca astazi. iti spuneam ca la vara am chef sa mergem la munte, nu la mare.

ce ii cu mine?
ii vreau pe toti.. si p nici unu.
dar tu.. de 2 ani, esti permanent in viata mea





Comentarii