mortii


lasati-ma in pace.nu mai vreau vise, nu mai vreau promonitii. m-am saturat sa adorm cu frica ca poate visez ceva rau si se intampla. pe scurt, iar mi sa intamplat.la 8 ani. am visat ca bunicul meu a murit. cealalta zi, a facut comotie cerebrala, dupa 3 zile, il ingropam. acum 2 ani, o colega trebuia sa plece la mare. am visat ca a facut accident. am sunat-o, iar ea supersttioasa din fire, a ramas acasa. 5 accidente au fost in ziua aceea. acum 2 luni. celalalt bunic, era in spital. pisi intreaba" ce mai face bunicuto" eu: "moare sambata". vineri.. visez ca eram in curte la privechi. pana sa le zic alor mei, m-au sunat, ca a murit. ieri noapte... singura persoana.. din toata familia asta nebuna la care tin cu adevarat... nu am dormit bine. eram speriat, imi era frica...fugeam,eram cuprinsa de disperare. la 4 fix mam trezit deodata. eram convinsa caa murit. ca a patit ceva. am sunat de dimineata. noaptea.. ea a lesina. acum e bine.
nu imi place ce vad, ce simt. nu stiu ce sunt cu preomonitile aastea. ce e in neregula cu mine.vreau sa dispara.... vreau sa nu imi mai fie frica de visele mele... sa nu mai imi fie frica ca seara, poate le vad chipuriile.......

sunt speriata. rau.

Comentarii

  1. Ii urat rau si eu patesc , dar nu in vise imi imaginez ca o sa se intample ceva si chiar se intampla , cred ca ar trebui sa-ti dau o chestie dinaia (ca nu mai stiu cum se numeste) sa nu mai visezi urat.

    RăspundețiȘtergere

Trimiteți un comentariu