i'm yours..


Iulia Avram: ♥
Iulia Avram:
Iulia Avram: inimioara
my love:x:
my love:x: ♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥
my love:x: te iubesc
Iulia Avram: si eu te iubesc




si sti care ii diferenta dinte ce a fost intre noi si ce ce ii cu el..?
langa el.. imi e bine. ma simt implinita. calma. linistita.

a aparut in viata mea exact in momentul oportun. in care simtiam ca imi fuge lumea de sub picioare, eram neputincioasa, mica si nu stiam ce sa fac si incotro sa o iau. el a fost salvarea.
cel care mi-a aratat ca nu totul e gri si trist.
m-a invatat sa zambesc din nou. sa nu mai imi fie frica de aceea apropiere..... pe care am incercat sa o evit cu majoritatea care au fost in viata mea.
chiar daca nu aveam o relatie "oficiala"... simt ca ii apartin. ca locul meu, momentan, e langa el.
pentru prima data, pot spune, ca sunt doar cu unu.
si ma schimbat. desi sustii, ca ma cunosti, ca acum ma prefac, nu o fac. si din cauza lui sunt asa.




Comentarii