de ce oare?


de ce oare ieri simtiam ca esti totul pentru mine iar azi, totul sa diminuat cu mult...?
de ce oare mai mult de o sap nu ma pot simti indragostita?
de ce oare cand simt ca insfarsit! totul e bine, viata isi reia un curs senin si calm....si mai apre inca unul care imi da viata peste cap si ma face sa imi pierd toata ratiunea?
de ce oare nu poate fi in mintea mea doar 1!!! nu 2,3,4....?
de ce oare multi afirma ca ma cunosc , dar ei nu realizeaza ca vad, doar ceea ce vreau eu sa le arat....?
de ce sunt in aceelasi timp si indiferenta...dar si incredibil de sensibila?
de ce oare de multe ori incerc sa ma mint sigura?
de ce oare totii zic sa judeci cu simtirea(inima), nu cu ratiunea(mintea) si cand intradevar iau o decizie bazata pe simtire, totiii ma condamna?
de ce oare azi iubesc iar maine...imi e indiferent?

de ce oare lumea asta este atat de complicata,rece, iar eu de multe ori doar un mic copil care incearca sa se integeze in tiparele lumii.......


Comentarii