make love


ma apropii incet de tine. vreau sa te sarut...... tu te repezi la buzele mele, insa ma retrag ca sa iti fac asteparea mai chinuitoare si zambesc si eu.

privesti cum imi sclipesc ochii si cat de fericita sunt, imi cercetezi atent buzele si inaintezi usor spre pielea fina a gatului. vreau sa te opresc.... deoarece e prea bine, insa tu incepi sa ma saruti si mai intens

continui sa ma saruti si ma mangai in timp ce nu iti poti tine degetele departe de fata si capul meu.

treci peste constiinta si incepi sa ma pipai indecent, incepi sa imii inspectezi sanii iar eu nu dau nici un semn ca nu as vrea. Imi desfaci usor bluza si ma saruti aproape de inima...... te joci incet si pasionat.....iar apoi revii la buze....... si ma privesti cu dragoste in ochii.



Asculta mai multe audio Muzica

Comentarii