why me?


si... iar is confuza.....daca as putea, vas contopi pe amandoi in unu. Radu... Radu... te iubesc. si sa nu uiti asta niciodata.... dar imi e greu si mie... imi e greu sa fiu cu tine. nu mai vreau stres, cearta, criza de gelozie, neincredere... cand ne-am impacat.. atata ti-am cerut. de data asta ai incredere in mine, totul va fi bine. si asa a si fost. nu am vorbit cu altul. nu am iesit fara tine.... dar ai stricat totul cu neincrederea ta.cu gelozie.cu zecile de telefoane"unde esti, cu cine, de ce, treci acasa" nu pot trai asa.

desi is cu el.... mie dor de tine de mor. in schimb... tot ce ti-am cerut a fost.. prietenie. sa ne imtalnim, sa povestim... sa ma imbratisezi. sa simt ca exista cineva caruia chiar ii pasa de mine... ai incercat sa ma saruti, am cedat. nu sti ce greu mia fost. cat de rau ma simt... prima data cand chiar am remuscari. si nu a fost un sarut de al nostru... a fost ceva ce chiar nu doream. ceva cu forta, ceva cu sila..... in alte imprejurari.. daca el nu era in viata mea, era altceva Radu.

si ma duc, sa ma intalnesc cu el , iar pe drum te sun. am nevoie. am nevoie de "te iubesc" de la tine ca de aer. ma linisteste.

nu o sa il parasesc pentru tine. chiar inseamna ceva pentru mine si nu vreau sa stric totul doar pentru o relatie, care nu crd ca va mai putea merge vreodata. cu el pot avea un nou inceput.

din nou.. sunt prinsa intre voi doi. nu vreau sa iesi nici u din viata mea de tot, dar nu vreau nici sa il parasesc pe el. vreau.... ca seara, tarziu... sa imi raspunzi la telefon... si sa aud din nou "te iubesc"
pentru ca tu... esti Radu. si nimeni, indiferent cine va fi, si cat de tara sunt indragostita, nu iti va putea locul acela




ok. si sunt melancolica , si sunt trista, nervoasa, suparata, am o stare de tot kktul si imi bag pl:(


Comentarii