mai copile....


Iulia Avram: u ce cauti
Iulia Avram: la o fata
love: sa gandesaca normal
love: sa nu fie copilaroasa
love: :)

si ma ai pe mine..... "normal" ce inseamna totusi normal?pentru fiecare dintre noi cred ca are un inteles diferit.sunt visatoare.rau de tot.noapte visez, ziua la fel(numai ca o fac cu ochii deschisi) nu ai idee cate scenarii sunt in mintea mea. imi place noaptea.desi iubesc petreceriile , vreau aventuri si iubiri de cate o seara, vreau si unul caruia sa-i gatesc...sa stau in fata smineului si sa ma trezesc langa el. tu chiar nu vezi ca la fiecare cinci cuvinte, tind sa ma contrazic? da, le vreau pe toate, desi momentan , te vreau numai pe tine. incet incet celelalte lucruri au inceput sa paleasca in jur.tu, si atat. tu esti normal, comun. linistit, plin de bun simt, politicos... iar eu...sunt "detoate".


copilaroasa...fiecare om este copilaros in felul lui de a fi.da, nu imi plac lighioanele de plusi si rozul.nu ma mai joc cu papusi. dar din cand in cand, tot ma mai joc un joc pe leptop "dezbraco,imbraco pe barbie". sti bine ca am momente in care ma matzai si ma dau p langa tine, razgaiata si incapatanata ca un copil de 4 ani. asa sunt eu. cum am mentionat mai sus, fiecare are momentele lui.

si da, imi e frica de tine. inca nu am putut scapa de ideea ca poti fi un mare nenorocit ca exul, indiferent cat de frumos te porti si cat de perfect esti. ciudat... asa era si el. oricum... ma simt vulnerabila in fata ta. fragila. imi e teama sa nu patesc din nou sa plang si sa sufar dupa un nimeni.si ma chinui.. si incerc.. dar nu ma pot abtine, sa nu te iubesc.esti minunat. deocamdata.

de ce scriu asta pe blog? pentru ca nu ti la pot spune tie. nu ai cum sa sti ce este cu adevarat in sufletul meu. ma calmezi. ma linistesti. mi-ai taiat pofta de iesit si de tot. tot ce vreau sa ffac, vreau sa fac cu tine.

da, esti perfect pentru mine. tu imi aduci liniste in viata mea, iar eu ti-o colorez pe a ta:)

Comentarii