Te iubesc fragmentar




Stateam in tacerea noptii, in masina. Nu zicea nimic. Il priveam cum trage nervos din tigara, iar apoi si-a intors capul spre mine, m-a privit si a suspinat resemnat.
Nu esti cum credeam ca vei fi.
Ar trebui sa iau asta ca pe un compliment sau nu ?
Nici nu stiu.
Dar cum sunt iubire ?
Complicata. Lasi impresia ca poti fi citita usor, dar apoi, ajungi sa bagi omul in ceata rau de tot.
Dimineata ma vrei, la amiaz te hotarasti ca poate ar fi mai bine sa fim prieteni iar seara parca nu m-ai cunoaste. Uneori esti un copil, deseori o vampa. Iti joci rolul bine. Ba am impresia ca ma iubesti, ba ca te poti lipsi usor de mine. Azi vrei flori si plimbari in parc si iubire, maine totul se rezuma la bani. Te cunosc de ani de zile si abia acum realizez ... Ca nu stiu nimic despre tine.

L-am sarutat usor pe obraz, i-am privit chipul, i-am soptit usor noapte buna, am inchis portiera in urma mea si l-am lasat sa ma priveasca cum plec.

Am intrat in casa si m-am aruncat obosita in pat.
Si daca ar fi primul caruia i-as fi lasat impresia ca inseamna ceva .....
Dar pana la urma , toti au insemnat ceva. In toti am cautat un nou inceput si m-am indragostit de fiecare, in parte... Insa nu suficient de tare incat sa lupt cu adevarat.


Mi-am scos telefonul din poseta si am inceput sa imi recitesc mesajele. Acelasi lucru, aceeasi scuza, acelasi pretext.
Acelasi  "Ar trebui sa depui si tu efort papusa" , sau "Vreau ceva, dar nu vreau sa te indragostesti si sa suferi "

Nu. Ma vrei? Te chinui frate ....

Daca ati sti voi ... Daca ati sti doar ... Daca m-ati cunoaste ...
Daca ati realiza ca nu sunt miere si lapte tot timpul si ca in capul meu era un plan atat de bine organizat si pus la punct in care fiecare aveati un rol esential ...

Insa m-am plictisit. Am dat delete la toate mesajele, toate apelurile si cateva contacte. 5 mai precis, care bateau la usa prevestind furtuna tocmai cand se linisteau apele.

Vine uneori un moment cand simti nevoia sa elimini toti ticalosii din viata ta si sa ai parte de putina liniste.









Comentarii