Maturitate





Matematica dragostei este cea mai simpla :
Barbatul * ( pe care il iubesti + acelasi care nu te iubeste) = 0

Suferinta nu isi mai cunoaste definitia in vocabularul meu. Este doar un cuvant, rostit si uneori scris pe o pagina de "Word" la care ma uit ca si cand nu l-as mai fi ibtalnit vreodata. Poate in viata asta am suferit atat de mult, incat nu mai pot.


Dezamagita ? Da.
Pentru ca stiu ca daca ne-am fi acordat o sansa ... Am fi reusit.

Nu subestima niciodata o femeie dezamagita. Din cea mai dulce creatura lasat de Dumnezeu pe planeta asta, se va transforma in cea mai goala, plina de ura si regret fiinta.
Te va terfeli in noroi si nu te va ierta niciodata.

Pot ierta infidelitatea. Pot ierta minciuna. Pot ierta si trece pana si peste un comportament excretabil ....Sau indiferenta. Dar iubitule .... Nu pot ierta faptul ca nu mi-ai acordat sansa de a-ti atata ca te-as putea face fericit.

Sunt realista si genul de femeie " Dintr-o bucata." Ti-am pus totul pe tava si mi-am ornat sufletul cu o simpla intrebare.
Mi-ai oferit un raspuns ambiguu... Preserat cu cuvinte mici, dulci, printre care se ascundeau si cele pe care nu as fi vrut sa le aud.

Sti ... ? Ceva s-a rupt in mine, dar ... Ti-am mai spus. Sunt o femeie puternica, nu un copil. Pot avea singura grija de mine .
Si tocmai din acest motiv, am tras o gura mare de aer in piept, am alungat orice gand de " Taylor Swift and happy end" si mi-am spus :
E PIERDEREA LUI .... Nu a mea.
Iar aceea a fost clipa in care am renuntat la tine.

Se spune ca daca iubesti, lupti pentru persoana in cauza, insa de ce am lupta ... Daca celalalt renunta la noi cu atata usurinta?
Niciodata nu te voi suna cu plansul in gat.
Niciodata nu voi implora o intalnire sau macar 10 minute sa iti vad chipul.

Imi pare rau sa spun asta ... Dar in viziunea mea actuala ... Tu nu ma meriti.


Nu are rost sa ma subestimez pentru un barbat care are o teama imensa de maturizare si de stabilitate... Ca in fond, inca esti un copil, sub aspectul de bussines man.
Sunt constienta ca daca iubesc, ii dau si stelele de pe cer celui de langa mine. De la total bitch, ajung sa imprumut comportamentul Maicii Teresa.

Si nu ma poti condamna .... Ca m-am intors in trecut, chit ca doar pentru o ora. Aveam nevoie sa fiu tinuta in brate si sa simt ca am pe cineva langa mine ... Totusi, te pierdusem pe tine, nu ? Desi ... Nici macar nu te avusem vreodata.




M-ai ranit.... Dar nu iti fa griji, sunt mare si ma descurc, insa nu poti continua sa faci parte din viata mea.
Ai spus Nu. Atunci ... Te rog sa iti faci bagajele si sa parasesti incaperile sufletului meu. Nu uita nimic in urma .. Ar durea sa le pun la posta.
Eram doi straini ... Si asta vom fi din nou.


Concluzie ?
Da Andrei, sunt bine.



Comentarii