Loving a woman like me




Seara se lasa cu pasi rapizi, privelistea din fata mea transformandu-se din lumina deranjanta intr-o compinatie de baby pink cu inserati neon pink si putin albastru. Imi place vremea asta, cand pot respira linistita si nu sunt sufocata de caldura unei zile obijnuite in Cluj ...
That's right, restante week.
Imi lipsea o seara de liniste. Viata mea a luat o intorsatura neasteptata, dar pe care nu pot spune ca nu mi-am dorit-o.
Cars, money, power, dresses, high heels, clubs, alchool, red lipstick, lana del rey.
Sometimes I feel like I'm some kind of fucking royalty.
"Iulia a lui Alex" e ca o poveste amintita, nicidecum traita ... Privesc in urma si nu ma mai recunosc.
Acum tot ce vad ... este Iulia de dinainte. Tot ce am fost pana in clasa a12a , dar cu un strop de intelepciune.
As minti daca as spune ca nu sunt multumita de traiectoria vietii mele.
Mister perfect de dinainte a fost perfect ... pana la un moment.
Poate sunt eu prea pretentioasa sau intr-un fel, imi ador stilul de viata incat mi-ar fi greu sa ii permit unui barbat sa mi-l schimbe... ca acum sa fim realisti, ar fi a big change of situation.
Am inceput sa iubesc statutul de "single" si pe mine prea mult ... astfel incat sa mai incapa si un barbat in ecuatie.
I'm a gorgeous mess, a complicated woman, I know .... and I fucking love it.
Presimt ca voi avea o vara memorabila.


Comentarii