I almost do





In timp ce m-am aruncat ostenita in pat, Ana imi zambea sarcastic din cealata parte a camerei.

"Te-ai cam indragostit."

Am izbucnit intr-un ras zgomotos, parca incercand sa aduc putina normalitate in linistea care ne inconjura.

" Eu? Indragostita? Nici o sansa .... Suntem amici, doar atat. Doi amici carora le place sa iese la cafele, sa i-a pranzul impreuna, sa isi petreaca timpul unul cu celelalt... Da ... Ne mai sfarsim seara impreuna ... Ne mai sarutam ... Dar suntem prieteni Ana. Nimic mai mult. Cum sa ma indragostesc?  Dupa cate am patit cu Alex ? Nici nu cred ca mai sunt capabila sa simt ceva, sa fim serioase."

" Tu vezi cum te justifici? Observi sumedenia de scuze si motive pe care o aduci , parca doar pentru a te convinge si pe tine, nu doar pe mine? Si ce explicatie ar fi Iulia pentru faptul ca te suna si in 15 minute tu iesi pe usa indiferent ce planuri aveai de dinainte? Sau faprul ca ai plecat cu ruj pe dinti de si 2 ori ti-a atras atentia ca nu iti bagi mancare in gura ci pe langa? Sa nu mai spun ca vi fericita pana peste cap si deja intalnirile voastre amicale dureaza de mai bine de o luna? "

Eram uimita. Da ... am plecat cu ruj pe dinti ... dar ma grabeam , ce naiba!!! ...Desi nu am mai facut asa ceva niciodata, ce ii drept ... Iar cu mancarea ... de 2 ori la rand. De 2 ori in viata mea, si de fiecare data in prezenta lui.

Mi-am luat tigarile si am iesit pe balcon. Oare ii posibil sa .. ma fi indragostit ? fara sa imi dau seama si probabil de cel mai incredibil om pe care il cunosc , dar in cel mai tampit moment, cand eu plec o vara in Sibiu si el ramane in Cluj ..

Dupa ce mi-am repetat in continuu ca sunt o femeie puternica si femeile puternice nu iubesc, mi-am pus castile in urechi, am intrat in camera goala(Ana plecase prin vecini intre timp) si brusc !
Fiecare melodie de dragoste si imagine de pe we heart it avea sens. Avea sens si de ce nu il lasasesm pe cel de dinainte sa se apropie prea mult de mine si de ce ii ascunsesem la A, caruia ii povesteam totul, idila asta ....


Oh fuck fuck fuck Iulia !
Singurul sibian din Cluj de care nu aveai voie sa te atasezi si tu ce faci ... ?

Comentarii