I'm a cat ...






And cats go when they find something better.



Eu stiu ce merit.

Si in orice caz, nu sunt genul de femeie care sa fie luata drept proasta sau sa fie tinuta pe post de amanta. Sunt capabila sa fiu cealata femeie, sunt capabila sa intretin o relatie "deschisa".... Dar asta alaturi de omul potrivit.

Cum ar trebui sa fie barbatul acela?
BARBAT, in primul rand.
Sa ma domine. Mintal, sexual, psihic, financiar.
Un barbat puternic, in fata caruia sa nu comentez, sa ma pierd si sa inebunesc la gandul ca l-as putea pierde.

Tu nu te incadrezi in asta. Tu esti barbatul normal, cu care as putea sa fiu egala, daca nu superioara. Tie nu ti-as permite sa ma atingi oricand si sa imi intri in suflet.
Sau sa ma bruschezi, sau sa imi dai ordine ... Sau orice.

Iubesc barbatii puternici si cu bani. Asta este adevarul.
Imi place sa ma simt intimidata si sa ma chinui sa il fac pe El sa ma adore.
Ador masinile mari, increderea in sine si mintile ascutite.

Si vezi tu iubitule .... Aceste este motivul pentru care cand adormeam cu capul pe pieptul tau, ma gandeam " Prost ai fi sa nu ma vrei" iar azi cand ma atingea el imi spuneam " Doamne ... Te rog ... M-as multumi doar sa ma iei de buna. Sa stau in casa, in timp ce tu esti in viata. Sa accept sa ma inseli, in timp ce eu nu as misca in front."


Iar asta este motivul ... pentru care m-am intors astazi la El.
Mi-a calcat sufletul in picioare, a fost de o sinceritate cruda ... Mi-a terfelit in noroi orgoliul ... Dar el este genul de barbat puternic.
Tu imi esti egal, sau cel putin imi erai ....

Pentru ca nu mai valorezi nimic acum ....


Daca ar fi sa o luam logic... Ce mi-ai fi putut oferi tu ca barbat?
Siguranta? Nu
Protectie? Nu
Bani? Nu

Si iubire .... Dispare precum vine. Iubirea nu tine de foame.


Si sti .... Odata ma multumeau florile. Odata eram multumita ca X isi facea timp de mine. Odata nu aveam nici o problema sa imi platesc singura cina sau sa iau taxiul.
Nu cer excursii in Dubai sau diamante.

......
Insa, ca orice tranzactie veritabila, merit o investitie.



Eu valorez mult iubitule.
Iar tu ..... Nici sa ma intimidezi nu esti capabil.







Comentarii