Probleme in paradis



Ieri de 2 ori m-am trezit in situatia in care a trebuit sa imi inghit plansul si sa ma abtin sa nu il pleznesc sau sa nu ma ridic de la masa.
Ii ciudat. Tocmai cand zic ca ne este incredibil de bine se intampla ceva.
Si sunt mai mult decat constienta ca lucrurile de ieri sunt doar niste tampenii ... Dar dupa atata timp, nu mi se pare ca ar trebui sa indrazneasca sa le faca.
Una din cele mai mari probleme ii ca am anumite asteptari de la el. Ca dupa ce vad cat am evolutat in atata timp, mereu am impresia ca vom inainta, nu ca va fi cava care ne va trage inapoi.

Si da, imi pare rau. Nu ar fi trebuit sa izbucnesc si eu asa. Ar fi trebuit sa tac, sa zambesc si sa ma crizez acasa, nu in public, dar cateodata, chiar nu ma pot abtine.......
As vrea sa spun ca inteleg faza cu prietenii, e ok, intalnestete cu ei .. Dar din 14 seri, 2 sunt acasa, in alea mie cel putin mi se pare perfect normal sa si le petreaca cu mine.
Accept, dar nu pot intelege. Stiu ca ma iubeste. Sunt perfect constienta de asta, ca mi-am petrecut o lunga perioada langa barbatul asta si cand nu ma iubea si ii o mare diferenta intre actiunile lui de acum un an si din prezent .
Doar ca .... As da 10 cafele cu orice prietena de-a mea pentru una cu el.

Noi femeile iubim si gandim mult prea mult. Mult prea mult pentru binele nostru si a relatie din care facem parte.
Iubim cu mintea dar mai mult cu sufletul. Tanjim dupa orice mangaiere, sarut, atingere... In timp ce ei , au nevoie de cate o bere si un joc tampit.
Iar asta incet ne distruge.

Am 2 sentimente care se dau cap in cap. Intr-un fel regret iesirea mea si as da timpul inapoi doar sa ma pot controla, dar in aceeasi masura simt ca ar fi meritat sa ma ridic de la masa, sa plec naibii acasa si sa stau in cluj o luna, desi cu riscul de a pierde tot ce am construit pana acum.

Cu Alex nu te poti certa. Alex ii calm. Singura dreptate ii in general a lui. Si nici macar nu se chinuie sa ridice tonul sau ceva. pur si simplu tace. Tace si asteapta ca "nebuna" sa se calmeze.... Culmea ii ca ma enervez mai rau.

Insa un lucru admir la noi. Oricat de suparati, nervosi am fi mereu ne incheiem seara cu un "Noapte buna, te iubesc"



Comentarii