Ochi pentru ochi si dinte pentru dinte





3 zile bune , una mai rea.  Cam asa merge la noi.

Nu cred ca sunt  genul de persoana exagerata. Nu cred ca cer prea mult fata de ceea ce ar cere orice femeie indragostita.
Nu ma deranjeaza ca cunoste si are acces la fiecare lucru din viata mea, intimitatea personala fiind ceva .... Care nu prea mai exista. Adica nu exista de loc.

Ma deranjeaza in schimb cand el considera ca ceva isi permite, in schimb eu nu.
Eu nu am voie sa ies.
Eu nu am voie sa am amici.
Eu nu am voie sa vorbesc macar cu vreun prieten.
Eu nu am acces la telefonul lui, sau facebook ( nici nu as vrea).
Nu ma deranjeza. Il respect. Daca el considera ca asa trebuie iar mie mi se pare acceptabil, este perfect normal sa fiu de acord.

El in schimb ... Considera ca isi poate permite totul enumerat mai sus.

Nu iubitule ... Nu merge asa. Cat timp eu nu am voie in cluburi, na si tu stai naibii in casa.
Cat timp nu am voie nici macar sa port o conversatie cu un barbat, nici tu nu ai voie sa vorbesti cu vreuna.
Cat timp stau baricadata in caminul asta, si nu fac altceva decat scoala si acasa, aia ar trebui sa faci si tu.


Cat timp iti sunt iubita, nu sotie, nu ma detii. Nu iti permiti sa faci orice in timp ce eu nimic.
Daca o sa ma cheme vreodata Cozma Iulia, limitele vor fi discutabile.... Dar deocamdata in buletin scrie Avram Iulia. Suntem egali. 
Ce imi faci tu mie ... Iti voi face si eu tie :)
Se pare ca pe cale amiabila nu se poate. Ok ... ne putem juca si altfel.

Noapte buna Alexandru.





Comentarii