Help me

" Și când pur și simplu te SATURI, refulezi. După ce îți smulgi părul din cap, îți bagi picioarele, te doare un pic (mai mult de frustrare, decât de suferință) și gata, o iei de la capăt. Iată filozofia acelui "The end" de care ne temem. Schimbarea nu poate duce decât la ceva bun. "

" Dupa ce a plecat am plans o saptamana intreaga.... Si atunci mi-am dat seama ca am credinta. Credinta in minte. Credinta ca intr-o zi voi intalni pe cineva care va fi sigur ca eu sunt aleasa. "

Astea sunt momentele in care nu stiu incotro sa ma indrept. In care .... Nu mai stiu cine sunt sau ce ii de facut ....

Ostenita de atata plans, slabita, am cazut in genunchi.
Am facut ce nu am facut niciodata .... Am inceput sa ma rog.
Doamne ... Ce sa fac? Doamne, te rog ajuta-ma ... Ce sa fac? Incotro sa ma indrept? Care ii calea mea?
Si am repetat incontinuu .... Ce sa fac? Ce sa fac ? Ce sa fac .....?
Te rog da-mi un semn .... Am nevoie de ajutor ....

Dupa 5 minute de ruga, m-am ridicat. In geanta de mana mi-am pus un schimb de haine curate si acum sunt pe punctul de a iesi din casa.
Nu stiu unde ma duc.
Tot ce stiu ii ca trebuie sa fiu cat mai departe de Cluj sau de Sibiu...
Trebuie sa ma regasesc pe mine, ca din cauza lui, m-am pierdut pe drum ...........





Comentarii

  1. am fost si eu ca tine odata.
    m=am speriat unde ma poate aduce iubirea.
    am ramas socata ca un sentiment ca ala ma poate arunca in genunchi.

    dar m-am ridicat. m-am gandit la ce aveam. la prieteni, la familie, la scoala, la viitor. chiar daca viitorul era negru si incetosat... am zis sa astept. s-o iau usor. one day at a time. am stat departe de tot ce-mi facea rau. de el, de certuri, de nesigurante... a fost plictisitor pot sa zic dar fra sa realizez am vazut ca ma ridic... ca respir mai regulat, ca imi pot controla plansul... si l-am tinut la distanta o vreme.

    iulia, nu e el sa sti... stiu ca ai crezut ca el e. si ai vrut sa fie el. dar EL... ala care e pentru tine... cu ala n-o sa patesti atatea. cu ALA o sa mearga totul usor si n-o sa ti se para nimic dificil. ALA asa mult o sa te iubeasca incat n-o sa-ti deie voie sa stai in genunchi plangand. n-o sa te lase sa ajungi asa.
    ai grija de tine... m

    RăspundețiȘtergere
  2. Poate acum nu ii ... Dar odata, sper sa fie "Acel". Si ca in orice poveste, sunt obstacole, unele mai grele, altele mai usoare. As vrea sa cred in povesti cu printul cel minunat, dar de aceea se numesc "basme"... Ca nu sunt reale. Si sa nu uitam ... Prin cate au trecut si Alba Ca Zapada, Cenusereasa, Frumoasa Adormita etc :) Nu exista dragoste perfecta ... Ci se formeaza in timp. Sunt acasa in Cluj si sunt relativ bine ... un pic in ceata cu toata situata, dar oricum cu mult mai bine ca ieri sau azi dimineata............... Multumesc.

    RăspundețiȘtergere

Trimiteți un comentariu