I. Am. Woman.




Cat de multe se pot schimba in atat de putin timp ...
Deci, ca de obicei de planurile mele s-a ales praf si pulbere. Inca un weekend minunat in Cluj.
Well.. Sa privim partea pozititva. Dupa cearta de saptamana asta nici nu cred ca as fi fost in stare sa stau in fata lui. Ca orice om normal, am si eu nevoie de timpul meu de refacere.
Macar prind noaptea alba din Iulius.

Ieei mi-a "interzis" Alex sa mai scriu pe blog. Din cate stiam, ne-am nascut cu dreptul exprimarii libere. Nu cred ca ii ceva ce ne poate fi luat.
El nu intelege ca asa ma calmez eu. Ca ii de ajuns sa scriu ce am, sa imi astern supararile aici, iar in clipa urmatoare ma simt mai calma si eliberata.
Cred ca blogul asta m-a ajutat sa imi mentin sanatatea mintala de-a lungul timpului.


Aaa ... Si, promit ca ma voi shimba. Promit ca voi fi mai calcultata si nu imi voi lasa emotiile sa imi afecteze gandirea. Promit ca voi tine totul in mine si doar voi zambi. Promit ca cel putin un timp, nu va sti ce ii cu adevarat in sufletul meu.
Pot sa fiu rece. Pot sa zambesc in timp ce plang in interior.
Dar dupa aceea ... Sa nu indraznesti sa imi spui ca m-am schimbat :)










Comentarii

  1. in loc sa se bucure ca te exprimi si ca iti pasa.
    sa plangi, sa te enervezi, sa fi gelos pentru cine e doar un simplu fapt pe care trebuie sa-l iubeasca la tine pentru ca asa iubesti tu. cand iubesti cu adevarat nu iubesti frumos. ai nevoie tot timpul sa fi langa el si e non stop in mintea ta. chiar daca tu inveti, iesi cu fetele, vorbesti cu diferiti oameni o parte din creierul tau lucreaza doar sa se gandeasca la el in acelasi timp. asa iubesc femeile. nu o sa vezi nicio femeie care e calculata cand iubeste cu adevarat.
    .... ai grija de tine:) M
    fi rece un timp. o sa-ti ceara sa te intorci la emotii necontrolate cat ai clipii, o sa aprecieze cand n-o sa mai aibe

    RăspundețiȘtergere
  2. Asta ii si problema. Poate imi pasa prea mult. Poate il iubesc prea mult iar el cel mai probabil nu se poate descurca cu asta.
    Si da ... In momentul in care incepi sa devi rece si calculata, sentimentele se diminueaza. Daca acum cand il iubesc prea mult nu ii bine, sa vedeam cum va fi cand doar imi va pasa de el si atat ...

    RăspundețiȘtergere

Trimiteți un comentariu