With you



In 2 ore il vad pe Alex, dar el nu stie inca asta.
In drum spre Sibiu, l-am facut sa creada ca si weekendul asta, raman in Cluj. Cred ca niciodata nu l-am simtit mai nervos si dezamagit.... Si tocmai de aceea cred ca ma va omora cand voi intra in cafenea sau il voi suna.
Dar ... stiu ca va fi mai fericit decat daca ar fi stiut din timp ca sunt acasa.

Totusi ... Nu imi dau seama cum de m-a crezut ca voi mai sta o saptamana, cand eu la fiecare minut, tanjesc dupa el ....

Chiar cred ca am relatia perfecta. Relatia fara certuri, doar mici contradictii si aia din cand in cand ... plina de inimioare si fluturasi. Nu imi aduc aminte sa fi fost atat de fericita o perioada atat de lunga de timp.
Parca toate cantecele lui Taylor Swift au sens :))


I'm home baby :*






Comentarii

  1. happy for you!
    citesc de mult blogul tau. si asa incurcate erau lucrurile la inceput...
    se vede maturizarea si gandirea total diferita.
    ma bucur ca traiesti o iubire matura. chiar daca el e mai mic decat tine pare hotarat.
    sper sa ramaneti impreuna. m

    RăspundețiȘtergere
  2. Asta sper si eu :)) Multumesc mult :*

    RăspundețiȘtergere

Trimiteți un comentariu