Depresii de seara




Pe scurt, acum am terminat cu bagajele. 3 valize mari si pline, check.
Doar ca ... Trebuie sa imi las acasa cele mai importante lucruri.... Sufletul si inima.
Am tras chiulul o saptamana, iar acum ii timpul sa ma intorc la realitate, la facultate la Cluj.
Nu pot sa mai traiesc in fantezia asta frumoasa cum ca as sta acasa, aici, unde ii cald si bine cu Alex.... Chiar daca asta ii singurul lucru pe care mi-l doresc.
Recunosc, am si o mica panica ca poate ne vom pierde iar pe drumul Sibiu - Cluj ... Dar mai mult cred ca imi e teama de suferinta ca anul trecut.
De fiecare minut in care respir dor, iar el nu ii langa mine sa il pot vedea ..........
Nici nu am plecat si deja imi lipseste.


Noapte buna iubitu'. See you in 2 weeks ... Te iubesc mai mult ca orice pe lumea asta.







Comentarii