Love, respect and cherise you all my life





"... Chiar imi imaginez tot viitorul alaturi de tine :) "



E duminca dupamasa. Clujul ii inorat si ploios, iar cuvintele lui inca imi rasuna in cap dupa conversatia de noaptea trecuta.

Viitor. Noi,

Sunt femeie. Este perfect normal sa vizez peste ani si ani, dar pana si el?
As putea spune ca imi alimtenteza visele si poate in scurt timp voi cadea in abis, dar .... Eu am langa mine un barbat hotarat. Genul de barbat care spune "te iubesc" dupa aproape un an si in aceel moment vorbeste serios.

Daca pana acum visam la un viitor impreuna, momentan sunt in proportie de 20% sigura ca chiar ii posibil... Sa sfarsim impreuna.
Ma linisteste gandul asta.
Adevarul ii ca nu m-as putea inchipui cu altcineva.
Si mai e ceva ... E mai presus de orice sentiment de iubire pe care l-am nutrit pentru oricine .... Nu simt doar nevoie de-al iubi, ci simt nevoie de a avea grija de iubirea noastra , si de el.
Ca si cand menirea mea ... Ii sa il iubesc pe Alex si sa il protejez. Iar asta ii diferit fata de orice forma de dragoste simtita vreodata.

Imi lipseste enorm, dar am presimtirea ca cumva ..... vom trece si peste anul asta :)






Comentarii